Thursday, June 4, 2009

Hadiah Pemenang Komen Terbanyak??? :O

yeahhh!! dah sampai.. siap ade suprise tauu!! thank you so much chomelcraft !!
Ini adalah hadiah untuk pemenang komen terbanyak..aiyoo..947 komen??? mcm mana boleh banyak begitu wahai lydia?? itu adalah sebab saya suka kerja tangan jijah..saya bukan obsess okeh..saya ikhlas dan happy melakukan nya..dan ini lah hasilnya!! lalalalalaaaaa~~~~

look!! suri pon suka tauu!!
post begini aje yang dapat disnap..
sbb suri taknak duduk diam..huhuhu..

For more cute hair clips, please visit Chomelcraft

8 comments:

efamaira said...

lydia ko dapat gak ek sepit comey tu.. huhu.. jelesnye hakuuu...

Unknown said...

hehehe..comelkan??? aku rasa cm nak gigit2 je sepit tu..grr..

mila said...

lydia, jelesnya aku... nak jugak.. wei hampa dua pandai ka nak buat hairclips yang cik jijah bg nih?? nnti kalau kita dah buat kita tunjuk dalam blog memasing no...

Unknown said...

ye mila..jangan jeles naaaa..cuba lagi dilain hari..
ha..jom kita try buat..nanti paste dlm blog tauu..aku pon nak tgk gak!!

efamaira said...

yea yea yea.. buleh2 nati dh wat tnjk kat blog masing2 yea..

tp aku kan ade masalah ckit mesti aku yg paling tak cantek nati.. sbb haku tak kreatippp.. uuwaaaaa..

Unknown said...

eleh efaaa..ko ckp je..kang ko letak klip kat blog tgk meletopsss!!!haaa..

Jijah said...

comeinya suri pakai,..... aunty sukaaaa!

Unknown said...

time kacih untie jijahhh..suri pon cuke pakai cepit yang untie buatkan ni..hikhikhik..