Thursday, July 16, 2009

Diaper Bag & Nursing Cover for Wan

Lydia wanna say sorry to wan sbb tak penuhi permintaan wan yang inginkan bag yang berwarna gelap..dah merata cari material jenis heavy cotton yang berwarna gelap tapi takde..kebanyakkan kain, tanah nye berwarna cerah..ni pon consider gelap dah sbb penuh dengan bunga2..hehehe..ok le tuuu..sweet je tauu..


inside view..(dengan teddybear pon aku sumbat sekali..hahaha..)

pandai tuan n.c ni cari kain..kaler gelap..blue black stripe..cantik!
tuan yang snap gamba je tak pandai2 nak amik gamba elok skit..bukannye nak zoom skit..huh! :P


8 comments:

Sheila Wahid said...

Salam,

Cantik le bag tu... sweet sangat warna dia.. suka tengok.

Keep it up Lydia..

imanmom said...

warna beg tu matching la so cute n sweet,pandai u pilih warna..

efamaira said...

wooohhooo.. cun sioottt.. wat la satu wey tuk aku tp pree.. hahahaha..

Unknown said...

thanks kak sheila..jom makan..

efa, ko memang tauu..aku boleh bg ko pree..beg size tikus..hahaha..

mila said...

wei lydia,
cantiknya... nnti kalau aku ada bby baru aku nak order la kat hang...

Unknown said...

boleh je mila..takde hal punye..

Nailofar said...

salam singgah..hihi

beg kalu mcmtu bape rege nye tuh?

anyway soo sweettt..:)

Unknown said...

Salam Nailofar..

tq sudi singgah sini..:)
harga bergantung pd design..

kalau yang mcm kat atas tu RM35 tak termasuk postage..

kalau berminat, boleh email saya deliaramone@yahoo.com eh..tq dear..:)