Friday, August 7, 2009

Penyakit 'R'

Mesti korang nak tau ape penyakit 'R' tu kan?? sbb selalunya org asyik sebut penyakit 'M' je..tapi kalau aku, bukan panggil penyakit 'M' tapi 'L' = Lemau..hehehe..
so, kalau nak tau..penyakit 'R' tu bermaksud..penyakit rajin..(ntahpehapentahh..) hahaha...semakin hari semakin rajin untuk buat diaper bag walaupon aku perasan kaler diaper bag seakan sama dengan yang sebelum ni..tapi aku tetap nak post kat sini (aku kan rajin..keke..)untuk tatapan semua especially cik rosliana kite..yang sudi order n.c dan diaper bag seperti dibawah untuk kegunaan bakal anak sulong beliau yang akan lahir tak lama2 lagi dah..layanzzzz..







2 comments:

efamaira said...

wah aku kena virus 'M' ko kena penyakit 'R' ek.. baguih2.. amalkan slalu baik tuk kesehatan.. ekekeke..

LyDia DeLia said...

yg penting jgn kena virus h1n1 dahhhhhh..wakakakaka..