Friday, August 7, 2009

Yang Ini Juga..

Ramai yang suka corak fabrik ni..memandangkan corak english staill..(aku pon suke sgt!) so, aku pasti bukan 1-2 totebag yang aku buat dengan fabrik yang sama..cuma ape lainnye dengan totebag dibawah adalah, special untuk letak telekung dan cuma ade 2 poket aje..mmg muat tuk letak wallet, henpon, kunci dan keperluan lain tuk dibawa ke surau..ye la..bulan puasa kan dah hampir tiba ni..boleh la ready bawak totebag berisi telekung ke surau tuk solat terawih.. :P mudah gitu kan?


gamba agak blur...
special for wanie..katanya untuk ibu tercinta..lydia nak mintak maaf sbb tak dapat nak letak zip kat permukaan bag tu..tak pass lagi daa..dah banyak kali try tak menjadi...somebody help me!!!!! adoi! tepuk dahi!!

3 comments:

efamaira said...

wey cun arr.. aku nak gak wey.. (ayat besa dgr kan).. haha..

Unknown said...

alahai..sian ko..ye la..ye la..nanti aku buatkan tuk ko..insyaallahhh..kalau ade masa..(mana nak ade masa, asik merewang internet jerk)isk..iskk..iskk..

Idayu said...

cuba lydia tgk kt sini http://sewing.about.com/od/bagstotespurseproject/ss/totebagzipper.htm pasal nk letak zip.ada yg satu lg tu blum jumpa.