Friday, August 14, 2009

Untuk Kak Mahya!

yeah! dah siap!! excited pulak!! hhehe..
diaper bag dan sundress di bawah adalah special order from kak mahya..kak maya request diaper bag kaler purple..(yang ade cuma light purple..takpe kan kak maya?? hehe..) juga ada sulam 'mama's bag' kat atas ribbon tu..alamak..'g' tak nampak laa..terlindung dari ribbon tu..nanti la aku zoom pic ni kat sulam tu..
aku suka sgt pattern dan kaler kain ni..soft je..


aku dah tahu cara2 nak ambil perhatian si kenit ni bila bergamba..
aku akan buat2 terkejut..'ha??????' dan dia akan pandang aku lama sket..XD
sundress ni tak letak big button lagi..button kaler hitam takde la..nak kena gi cari dulu..
blum siap 100% dah post gamba..tak sabar2..kekekeke..

risau lak dengan si suri ni..mcm susut je badan die..kan?? die tak selera makan laa..nak kena beli vitamin nih..







No comments: