Thursday, September 12, 2013

Diapers Bag for Sis Nor Afizah


Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. dalam kerja-kerja mengumpul balik kerjatangan yang dah siap tapi belum update dalam blog lagi. Agak lama juga tak buat diaper bag akibat kekangan masa semenjak ada baby. baby boy yang tak boleh langsung kalau nampak mummynye pegang mesin jahit. Jealous kot! Memang dari mula pregnantkan dia, saya rasa mual bila pegang mesin jahit..huhu.. sekarang dia dah setahun 4 bulan.. cepatnya masa berlalu ~~~~~~............ ^ - ^

ok..ok.. dah lari topik dah.. hehe..

Saya sangat happy bila customer puas hati dengan kerja tangan saya.. Alhamdulillah kak Afizah suka bag yg saya buatkan.. saya ada print screen komen dia utk share kat sini.. tapi tak pandai nak paste kat sini la.. saya paste 'manual' je la.. :D


Afizah Mat Yusoff
  • salam... beg dah dapat. cantik sgt, besar puas hati.. terima kasih byk. saya beli ye

    Nor Afizah Mat Yusoff
    • takpe... ini pun sgt cantik. lps ni saya tak beli kat luar dah la beg utk baby... klu tahu dr dulu beli kat awak.. beg asik rosak je huhu. lg sekali thanks a lot

Alhamdulillah.. Thanks sis Afizah!

No comments: